Mavic E-XM 435 je ráfek s vnitřní šířkou 35 mm vhodný na enduro a trailová kola.
Mavic je na trhu více jak 110 let. Původně začal koncem 19-tého století vyrábět plechové blatníky a také dětská plechová šlapací auta. Později začal vyrábět řidítka a představce z hliníku a ráfky. V třicátých letech minulého století uvedl Mavic jako první na světě na trh hliníkový galuskový ráfek, který se ihned uchytil při Tour de France v roce 1936. V 70-tých letech minulého století inicioval Mavic uvedení oficiálních neutrálních servisních vozů do pravidel UCI . Mavic představil jako první na světě technologii svařování ráfků ve spoji patentovanou jako SUP. Následně Mavic uvedl na trh desítky nových patentů. Mavic představil světu i první elektronickou přehazovačku . Primátem Mavicu v posledních letech jsou dokonalá zapletá kola jak na silnici, tak na MTB disciplíny. Mavic se nezaměřuje pouze na marketingové faktory, jako je nejnižší váha, nejnižší cena a podobně. Mavic konkuruje ostatním výrobcům zapletených kol díky komplexní vyváženosti svých produktů. Zapletená kola Mavic splňují ty největší nároky profesionálních jezdců . Kola Mavic tak patří mezi ta nejlehčí, nejpevnější, nejspolehlivější, cenově dostupná s pěkným designem a dostupnou cenou. Silným argumentem Mavicu je i celosvětový Mavic servis.