Nedošel mi potvrzovací e-mail, co teď?
- Každý e-mail s potvrzením objednávky se automaticky odesílá z adresy objednavky@spoke.cz. Pokud ho nemužete najít ve složce s doručenou poštou, je možné, že se zatoulal do spamu či nevyžádané pošty, a proto zkuste nahlédnout i tam.
Nepodařilo se mi uhradit objednávku, co s tím?
- Nemusíte vytvářet další objednávky a pokoušet se o úhradu. Napište nám na info@spoke.cz a společně situaci obratem vyřešíme.
Můžu si zboží vyzvednout u vás na prodejně? Jak dlouho zůstane připravené k vyzvednutí?
- Ano, v objednávce zvolte osobní odběr. Až bude zboží připravené, dostanete od nás informační e-mail a SMS. Zboží pro vás bude připraveno pět pracovních dní mezi 09:00-17:00. Pro prodloužení rezervace nás můžete kontaktovat na info@spoke.cz.
Jak uplatnit dárkový poukaz/voucher na vašem e-shopu?
- Stačí v prvním kroku nákupního košíku zadat kód voucheru do pole "slevový kupón". Sleva bude následně odečtena od hodnoty vašeho nákupu.
Lze vrátit nevyhovující zboží?
- Pokud vám zboží z nějakého důvodu nevyhovuje, jednoduše ho můžete během 14 dnů poslat zpátky. Veškeré informace k vrácení zboží naleznete zde.
Jak můžu reklamovat zboží?
- Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit! Informace k řešení reklamace najdete zde.
V jakém stavu mi přijde kolo objednané ve vašem e-shopu?
- Než vám kolo pošleme, vezme si ho do parády náš mechanik. Kolo sestaví, dofounke tlak v pneumatikách, zkontroluje a docentruje kola, seřídí brzdy a řazení a pořádně zkontroluje funkčnost všech jeho prvků. Teprve potom ho zabalí zpět do krabice, která je expedována k vám. Z kola tedy sundá pedály, řidítka z představce, vyndá sedlovku a u některých kol je nutná i demontáž předního kola. Návod, jak postupovat po doručení kola najdete zde.